Forum po prostu forum Strona Główna
->
Sport
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Na dobry początek
----------------
Zasady
Nowy? Przedstaw się!
Humor
O forum
Bany
Motoryzacja
----------------
Motory&Skutery
Samochody
Trucki
Ogólne
----------------
Internet
Gry komputerowe
GSM
Filmy
Zdjęcia
Muzyka
MP3, MP4 i PSP
Systemy operacyjne
Kompuery i akcesoria komputerowe
Czasopisma o grach komputerowych i o komputerach
Inne czasopisma
Inne
Sport
----------------
Sport
Sportowcy
Trochę waszego
----------------
Wasze strony www, fora i grafiki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KAPIX
Wysłany: Śro 13:50, 11 Kwi 2007
Temat postu: Będzie puchar
Będzie puchar
To bardzo dobra wiadomość dla zawodników i kibiców - tegoroczny Rajdowy Puchar Peugeot odbędzie się
Jak podkreślili przedstawiciele Peugeot Polska - jest to ostatni rok, w którym w pucharze markowym ścigać się będą samochody Peugeot 206 XS, w tym sezonie firma nie przygotowała do sprzedaży po promocyjnej cenie nowych pojazdów. Akces do startów stał się więc niezobowiązujący. W tegorocznym kalendarzu znalazło się siedem rajdów, z tym, że na wniosek organizatora ich ilość może ulec zmianie (tak jak to bywało w latach poprzednich, kiedy to odbywała się dodatkowa eliminacja w ramach Rajdowego Pucharu PZM). Są to rajdy:
Elmot (28 - 29 kwietnia)
Polski (8 - 10 czerwca)
Subaru (12 - 14 lipca)
Kaszub (27 - 20 lipca)
Rzeszowski (9 - 11 sierpnia)
Nikon (7 - 8 września)
Warszawski (21 - 23 września).
Każda runda Rajdowego Pucharu Peugeot jest jednocześnie rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasie markowej Peugeot 206 XS (A-RPP).
Nie zmieniła się też punktacja - klasyfikowanych w każdej eliminacji jest dwanaście najszybszych załóg. Do końcowej klasyfikacji liczy się suma uzyskanych punktów ze wszystkich rozegranych rund.
Pięć pierwszych załóg w każdych zawodach otrzymuje nagrody finansowe. Trzy najlepsze mają dodatkowo prawo do pomniejszenia (o 400 złotych) kosztów obowiązkowego przeglądu samochodu w serwisie Peugeot Sport Polska.
Utrzymane zostały także nagrody dla najlepszych załóg w sezonie: pierwsza - samochód Peugeot 206 1.4; druga - 15 tysięcy złotych; trzecia - dziesięć tysięcy złotych.
Obowiązkowe przeglądy (samochodu przed sezonem i skrzyni biegów każdorazowo po dwóch przejechanych rajdach) zostały utrzymane. Jednocześnie zawodnicy otrzymali propozycję zakupu po promocyjnej cenie nowych skrzyń biegów.
Jak podkreślił Grzegorz Targaszewski, szef Peugeot Sport Polska, regulamin techniczny praktycznie się nie zmienił. Jako dozwoloną modyfikację traktować się będzie poprawę uszczelnienia amortyzatorów przez zamontowanie czterech nowych elementów (nakrętki, podkładki, pierścienia prowadzącego i uszczelniacza) oraz poprawę chłodzenia przednich hamulców (przez zamontowanie deflektorów na wahaczach przednich). Aby wyrównać szanse startujących, opona musi być zamontowana oznakowaną stroną na zewnątrz samochodu.
Akces do startu w Rajdowym Pucharze Peugeot wyraziło co najmniej dziesięciu kierowców. Lista chętnych (warunek: posiadanie licencji międzynarodowej, uprawniającej do startów w RSMP!) jest otwarta - zgłoszenia przyjmuje p. Magdalena Klatka, Peugeot Polska, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa (tel. 22/4442111; fax 22/4442112; e-mail:
magdalena.klatka@peugeot.com
). Wszystkie pytania w sprawach technicznych należy kierować do p. Grzegorza Targaszewskiego, Serwis Peugeot Sport Polska, Al. Krakowska 7, Warszawa (tel. 22/4489650, fax 22/4489652, e-mail:
grzegorz.targaszewski@peugeot.com
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Regulamin